onsdag 14 maj 2014

Skön vecka

Tja!

Igår åkte jag hem till Ockelbo igen efter en helt fantastisk helg med min älskling!

Började kl 13 med Gruppmöte till kl 16. Jag bjöd på dumlesnitt som jag gjort :) lägger ut receptet sen! Enkelt och så jävla goda. Sen jobbade jag kväll 16-21:15. När jag kom hem åt jag lite kvällsfika och kollade klart på PB, nu är det slut :'( Men om nån månad kan jag se det igen ;b

Vaknade 07:10 i morse och låg kvar i sängen till 08:30. Ledig idag igen ;b och i morgon börjar jag inte förrens kl 16. Sen 7-16 på fredag och ledig helg igen, rätt soft vecka ;) 

Åt gröt för ett tag sen och nu dricker jag kaffe :) Ska snart iväg och sola sen blir det gymmet. Äntligen! Varit så trött senaste tiden så jag har inte orkat men nu så :) Sen blir det nog en städ-och tvätt dag. Älskling kommer ikväll också <3 Svårt att vara utan varandra. Ska träffa min älskade Denise också, sakna! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar