torsdag 1 maj 2014

Lediga fredag

Hej!

Åh Gud vad skönt att vara ledig 1 dag ;b Behövs innan man sparkar igång 3:e helgen på raken i morgon. Men, cash! 

Slutade kl 14 igår. Då handla jag lite sen drog jag och sola :) Blev så trött då jag kom hem så jag somnade 1 timme, men sen var jag pigg! Hjärtat kom hit kring kl 18. Åkte på ICA och köpte tacos och sen kollade vi på "Frozen Ground", asbra!! Denise och Martin kom förbi på en kanna kaffe, mysis! Jag och älsk somnade typ 00:30 <3

I morse klev vi upp 05:30. Älskling for till Gävle strax före 7 så blev lite morgonmys <3 Jag har nyss varit ut med Svea och ätit frukost. Provade en ny kvarg idag, supergod! Bara 131 kcal också :) Nu ska jag dricka kaffe sen ta en dusch. En dag i Gävle med Mamma står på schemat, mys! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar