onsdag 7 maj 2014

Tjäna!

Pigg och glad sitter man utvilad och mätt efter en god frukost, havregrynsgröt och en äggmacka. Gick upp strax efter 8 så det är väl dags för ett mellanmål snart, 1 päron. 

Satt och läste lite om just havregryn då jag åt det. Man har ju alltid hört att det ska vara så nyttigt men ibland då jag suttit och pulat in det i munnen och känner den icke existerande smaken (eftersom jag bara har lite kanel på, inge sylt & sånt snusk) så har jag funderat hur något som smakar luft kan vara nyttigt. Kom in på Axas hemsida där det stod väldigt bra, så delar med mig av den :) 

Ska snart dra iväg och sola sen blir det en powerwalk eftersom jag inte fått något klartecken på att gymkortet är uppdaterat. Men lite frisk luft är ju aldrig fel heller! Tänkte köra lite squats och magträning när jag gått. Fick ju värsta bra träningsmaskinen av hjärtat. Får så ont i min redan ömma nacke då jag gör vanliga situps så den är väldigt bra :) 

Lite senare blir det jobb, 16-21. Bästa passet ;b Igår fick jag hem mina nya vårdbroscher, gillade dock inte den runda gröna så jag behåller min vita/rosa istället. 

Nä nu så lär jag sätta fart - mot solariet! 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar