onsdag 30 april 2014

Valborg

Hej!

Ett tag sen jag bloggade nu men har mest jobbat i alla fall :)

Igår jobbade jag 7-13, sen personalmöte mellan 13-16. Åkte till Gävle på kvällen med Denise och hälsade på Sveas syster och farmor, av. Kom hem samtidigt son älsklingen som hade tränat innebandy i 2 timmar. Jag satte igång med maten sen kom Jacke förbi och käkade med oss, också kollade vi på fotboll, BAY-RMA :) Kan ju gissa vilka som vann och vem som gjorde alla mål, Ronaldo ;b När Jacke drog kröp jag och M ner i sängen och myste <3

I morse drog han till jobbet kl 7. Jag och Svea tog sovmorgon till 09:30. Denise, Martin och Jocke kom och hämtade oss runt kl 12 eller nått så åkte vi till Hööks för Denise skulle handla grejer till sin poppo. Jag köpte bajspåsar, en leksak och balsamspray (lukta papaya & kiwi) till Svea :) sen for vi hem och kaffade!

Ikväll jobbade jag 16-21, lugnt och skönt. Fick skjuts hem av Carina. Denise var här på en cigg också. Har nyss duschat och ska lägga mig i sängen och kolla lite på PB sen sova. Jobb i morgon igen, ännu mera storhelgstillägg ;) Slutar kl 14 sen kommer älskligen hit <333 

Justja, fick världens finaste golvlykta av svärmor :) Ska lägga lite sand och blommor i botten på den sen. 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar