måndag 7 april 2014

Mammas 60-årsdag

Hejsan!

Fan vilken bra helg det blev :) 

Vaknade sååå utvilad på lördagsmorgon. Somnade rätt tidigt på fredagen eftersom jag gått runt och varit en zombie i princip hela dagen.

Städade och fixade det sista inför Mammas fest sen kom älskling på eftermiddagen så vi duschade och gjorde oss klara. Kl 18 så åkte vi med syrran hem till Rolf där Mamma och alla gäster var. Vi började med att käka, massa gott fanns det att välja på. Jag och syrran hade skrivit ihop ett tal som vi läste upp, uppskattat kan jag säga. Inte ett öga var torrt :') Sen läste Mormor också, hon är så duktig på att dikta. Efter det fick hon börja öppna presenter. Jag hade gjort i ordning en låda med en liten vinflaska, en nyckelring som var en groda, ett baugette och ett vykort på eiffeltornet. Allt detta var ett skämt, men Mamma tyckte allt var så fint och alla skratta åt baugetterna. Hon fick sen massa annat fint också men sen kom den stora överraskningen. Ett brev, där det stod att hon har fått en resa till Paris och hennes bästa vän följer med. (Därför var mitt paket ett skämt & en liten hint på vad hon skulle få ;b) Hon grät floder och blev sååå jävla glad! Från mig, Mattias, syrran, Peter, Mormor och Morfar. Det har alltid varit Mammas dröm att få åka till Paris så självklart bjöd vi henne dit :) Älskade lilla Mamma! Festen drog igång, vi dansa, sjöng, drack, rökte och hade så jävla roligt! 

Jag vaknade superpigg kl 6 igår, men mot kvällen blev jag jävligt trött. Jag och älskling låg på soffan, åt mat och kollade på film innan vi kröp ner i sängen. 

Här är lite bilder sen festen





























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar