torsdag 3 april 2014

Veckoslut

Hej!

Igår var jag ledig så jag tog en rejäl sovmorgon. Åt en smoothie till brunch och en kopp kaffe :) Sen plockade jag ihop och städade lite. På eftermiddagen kom Denise och hämtade mig så åkte vi och Carro till Preem för att fylla på luft i däcken ;b Sen åkte vi hem till Denise och jag fick min efterlängtade tatuering! 

Precis då vi var klar så kom älsklingen :) Sprang in på Ica en snabbis sen åkte vi hem och jag började med maten. Efter en stund kom Denise också så då åt vi 3 mat. När vi ätit kom Martin förbi också så det blev 2 kannor kaffe, en jävla massa cigg och massa prat. Älskling och Martin var ut och kollade på deras bilar också, båda har ju Audi så det är tydligen väldigt intressant ;) När Martin och Denise åkte hem kröp jag och hjärtat ner i sängen, myste och somnade med armarna om varandra <3 

Vaknade kl 05:30 i morse, pussade lite på M innan han åkte hem till Gävle för att jobba. Jag somnade om till kl 08:30. Var ut med Svea sen åt jag frukost och klev i träningskläderna. Blev ben och magträning på gymmet i 40 minuter. Så himla skönt att förkylningen släppt nu efter 3 veckor så man kan träna igen!! Åt en smoothie till lunch när jag kom hem. 

Nu ska jag ta tag i disken sen ta en dusch och ladda för eftermiddagsjobb :) 16-21, kort skönt pass! 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar