måndag 14 april 2014

Home again

Hej!

Då var man hemma i byn igen då! Åkte till M i fredagskväll. När jag kom dit var vi rätt trötta båda 2 så film fanns inte på kartan, men ett avsnitt av Prison Break lyckades jag deala fram och nu är hjärtat lika besatt som mig ;) 

På lördagen så åkte älskling och tränade innebandy mellan 11-13, då passade jag på att duscha och fixa mig. När han kom hem tog han en dusch sen åkte vi ner på stan så jag fick shoppa lite ;b Fick med mig massa fint hem! 

På kvällen gjorde jag 3-rätters middag och kl 19 plingade det på dörren. Martin och Denise gjorde värsta entrén med en vinflarre till "värdinnan", ooh. Så vi 4 hade mysmiddag, alla drack utom Denise som fick vara chaffis, dutti hon! Dom blev kvar nån timme sen när dom åkte kröp jag och M ner i sängen <3 

Gårdagen drog vi av 9 avsnitt av PB, haha! På kvällen åkte vi till hans farmor som bjöd på varma mackor, sötfia! Vi fick även ett varsitt påskägg, aw :) När vi kom hem blev det lite mer PB innan vi somnade. 

Nu har jag som sagt nyss kommit hem. Dricker kaffe sen ska jag gå till Terrores för nu ska Svea och Donna få träffas första gången. Hoppas det går bra! :D Resten av dagen blir det nog att städa och träna, i morgon är det jobbdags igen :) 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar