tisdag 22 april 2014

Skönt att påsken är över ..

.. så det blir vardag igen :) Man blir ju helt yr i skallen då det är söndag på måndag osv. 

I lördags jobbade jag 7-14, M var hos mig och var med Svea medan :) På eftermiddagen åkte vi med farmor tills Ms Mamma på Påskmiddag. Jag hade köpt med en jättefin påskbukett och sen fick vi också presenter, gullesvärmor! Vi hade supertrevligt! Klockan 22 åkte älskling och jobbade och jag var lite småseg efter allt vin så jag somnade och vaknade då han kom hem kl 3 :) 

Jobbade 14:00-21:15 på söndagen. Fick sällis till jobbet av Terrores som också skulle jobba :) 

Igår jobbade jag 7-16 så nu jävlar har jag mycket storhelgstillägg ;b Cyklade hem och packade, tog en snabbdusch sen åkte jag och Svea till Gävle :) 

Jag och älskling myste framför massa Prison Break innan vi somnade <3

I morse vaknade jag när älsk åkte till jobbet. Somnade om utan att ställa klockan men Mattias ringde och väckte mig kl 9, skönt med sovmorgon :) Var ut med S och sen åt jag frukost. Nu sitter jag i solen på balkongen, röker och dricker kaffe och njuter av att vara ledig i 2 dagar ;b Har inga planer för dagen, ska nog bara ta det lugnt! I morgon ska jag till frissan igen, slänga i lite mer ljusa slingor och toppa sen får det vila över sommaren :) 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar