torsdag 17 april 2014

Det går bra nu

Hej!

Idag är en bra dag! Nej, en grymt bra jävla dag :) Har precis betalat av alla mina 8 småkrediter, it's all gone!! Så jävla skönt! Aldrig handla på krita igen, never.

Varit ledig idag, vaknade upp bredvid mitt hjärta :) Åkte till honom igårkväll efter jobbet så vi fick sova med varandra i alla fall. Somnade om då han åkte till jobbet sen gick jag upp efter 8, åt frulle, duschade och fixade mig. Mötte upp Anna på stan, var in till TrendOptik och gjorde min årliga synundersökning. Lika som sist. (var till tandis igår också, inga hål ;b) Sen åt vi lunch och drog en runda på stan, fick med mig lite hem :) 

Väl hemma så bytte jag om och cyklade till gymmet. Körde slut på armarna idag :) Sen cyklade jag fram och köpte lite Celsius! 

Nu har jag plockat ihop lite. Är vårstädning på gång här hemma så jag gör lite varje dag. Skura rent i lite skåp idag och så :) 

Nu ska jag ut med Svea sen laga mat, blir köttfärssås idag! 













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar