torsdag 24 april 2014

Dags för jobbhelg

Tja!

Har varit så jävla skönt med 2 lediga dagar! 

Igår var jag ut på en morgon powerwalk kl 8 innan frukost, satan vad skönt! Min frissa ringde och fråga om jag kunde komma kl 10:30 istället för kl 13:00, ofc! Så duschade sen och knallade ner dit. Toppade och la i mera blonda slingor. Så nu är håret så jävla fräscht! Lägger in bild sen :) Anna kom dit också så tog vi lunch på stan sen handla jag lite. Älskar "I love .." produkterna, har redan Mango&Papaya så fick bli en ny igår. 

Anna fick skjuts hem av oss på kvällen sen for vi in till Stadium Outlet en sväng. Jag köpte nya skor till gymmet, fick bli ett par Nike Airmax. Dom gamla som jag haft i 2 år nu får duga som mina uteskor då jag promenerar :) Sen åt vi lite mat och bara myste, fan vad jag älskar denna kille!! 

Nu sitter jag och Svea på tåget. Ska sola solarium då jag kommer hem sen upp på Ica och köpa cigg och hämta ut ett paket från Gina - SOM REDAN ÄR BETALT. Så jävla skönt att kunna göra det, slippa denna jävla kredit! Aldrig mera :) 

Handkräm & lipgloss från Bodyshop

Hårdroppar (rea hos frissan ;b)

a-Jays One hörlurar

Bodypeeling från "I love .."
 
Nike Airmax 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar