fredag 25 april 2014

Piggelin

Tjoho!

Då har jobbhelgen startat igen :)

Vaknade 08:30 i morse och tog en ljuvlig morgonpromenad med henne i solen. In och åt en lätt frukost sen cyklade jag fram och köpte Celsius. Sen solade jag en sväng innan jag cyklade hem, svepte en Celsius och drog till gymmet. Var helt själv där idag, så jävla skönt! :) Körde slut på ben och mage så det ska bli intressant att ta sig ur sängen i morgon ;b Blev där 40 minuter sen hem och ut med Svea igen. 

Gjorde lite lunch, duschade och kasta på mig sminket. Sen tog jag fram nya vår-och sommar gardinerna, strök dom och hängde upp. Supersöta! 39kr styck. Gjorde i ordning en smoothie också sen cyklade jag till jobbet, 16-21. Gått hur bra som helst ikväll, är fortfarande pigg så jag tänkte tvätta lite sen krypa ner i sängen :) jobb i morgon igen, 7-14 sen ska jag till Therese och grilla och dricka lite. Mys :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar