tisdag 1 april 2014

Denise-dag

Tja!

Den här dagen har bara flugit iväg känns det som! Jobbade 07:00-14:00. Då kom Rolf och hämtade mig sen åkte vi iväg så jag kunde hjälpa honom med en present till Mamma. Hon fyller 60 år på måndag och vi ska fira henne rejääält i helgen - kul som fan! :) 

När jag kom hem var jag ut med Svea, tvättade en maskin sen kom Denise över på kaffe. Blev lite uttråkade så vi åkte in till Sandviken en sväng. När vi varit där åkte vi till Jäderfors och drack kaffe med hennes styvmamma Hanna, trevligt :) Sen drog vi mot Ockelbo igen. Denise köpte hårfärg och sen slängde vi i den hos mig :) När hon åkte klippte och duschade jag Svea, så nu är hon sååå fin! Varit en asba dag! Ska kika lite på film nu sen sova, ledig dag i morgon men fullt upp - sen kommer mitt hjärta hit! <3

Fick hem min Crystalbra idag också, äääälska! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar