måndag 31 mars 2014

Jättebästis

Tjingeling!

Uj så längesen jag bloggade från datorn. Bekvämt med telefonen ;b

Nåväl. Idag då? Vaknade 05:35, duschade, tog en promenad med Svea, åt frulle och gick till jobbet. Har varit en lugn dag så jag slängde ihop en kladdkaka till gamlingarna som dom fick snaska på i eftermiddags. Vi lyssnade på dansband och pratade en massa också, dom är då bra söta :) Efter jobbet var jag till ICA, postade ett brev och köpte cigg innan jag cyklade hem. Då gjorde jag käk, plockade lite och var ut med Svea igen. Blev lite kaffe och cigg sen la vi oss på sängen och kollade på "Coyote Ugly", haha. Nyss tagit lite mera kaffe och slängt in en tvätt. Ska snart knalla ut med lilla gumman min också. 

Nu ska jag få besök av Madde (som varit utomlands sen December!!) och Therese, mys!

Satt just nyss och gjorde ett "Jättebästis-test" på Facebook och det stämde ju rätt bra, min goa Terrores :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar