söndag 23 mars 2014

Fresh air

Tja!

Nu är helgen snart slut, trök! Men det har varit en mysig helg i alla fall :)

Jobbade till kl 16 på fredag. Sen drog jag med mig frugan Denise hem till mig på kaffe, satt och pratade och skratta som vanligt :) På kvällen åkte jag hem till Mattias <3 Vi kikade lite på film innan vi la oss. 

Igår var vi upp i tid, älsk tog en morgonprommis med Svea sen åt vi frulle. M åkte och gymmade sen tränade han innebandy i 2 timmar - hur fan orkar man?! När han kom hem hade jag fixat mig så han hoppade in i duschen sen åkte vi till Mormor och Morfar. Blev bjuden på mat och fika. Dom älskade Mattias, såklart ;b Han är ju helt underbar! Mormor är en bra människokännare och Morfar brukar vara väldigt petig på våra killar men "till och med Morfar" tyckte om han, som Mormor sa :') Haha! Vi blev där nån timme sen när vi kom hem kollade vi på film.

Idag vaknade vi lite senare, tog det bara lugnt och strax efter kl 15 åkte vi och hämtade Adde, sen åkte vi till Billudden och grillade korv :) Blev en prommis på 5 km också, skönt att vara ute lite nu då förkylningen börjat släppa - äntligen efter 2 veckor snart!

Nu ligger vi och kollar på fotboll, RMA-FCB. Vi hejjar på Real ofc. Sen ska vi se en film innan det är läggdags :) 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar