onsdag 5 mars 2014

Towe-dagen

Tja!

Japp idag är det "min" dag, min namnsdag alltså ;b Dagen började underbart bredvid världens finaste Mattias <3 Strax före kl 7 drog han till jobbet och jag tog en lätt frukost och en Celsius innan jag knatade iväg till tåget som gick 08:05 :) 

När jag kom hem hoppade jag i träningskläderna och cyklade till gymmet. Blev fokus på ben idag. Innan jag cyklade hem sprang jag 1 km så svetten spruta! Haha, tufft att vara rökare ;) Blev där 50 minuter. Sen var jag ut på en promenad med Svea :) Tog lite mellis bestående av 1 dl hallonyoghurt, 1 dl blåbär och 1/2 dl vatten - mumma! 

Har nyss tagit en lång dusch och peelat mig. Ska dricka lite kaffe nu sen plocka ihop lite innan det är dags att börja med lunchen. Ikväll väntar jobb, 14:00-21:15 :) 

älskar mitt liv




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar