söndag 2 mars 2014

Glasögonorm

Hej! 

Ja jag var ju som sagt ut på Baren med Therese i lördags och var typ nykter, men strax innan vi skulle hem tog jag en lakritsshot och sen slog det till som en käftsmäll på vägen hem, haha! Så när Towe Hamberg skulle peta ut linserna for den vänstra ner i handfatet och försvann. Så det var bara att plocka fram nya glasögonen igår. Det funkar, men Gud vad jag längtar tills nya linserna kommer, hah! Blev så yr igår då jag cyklade till jobbet så jag ramla av cykeln, hahahha! 

Jobbade 14:00-21:15 igår och då jag klev ut ur entrén stod världens finaste älskling och väntade på mig <3 Vi åkte hem och gjorde varma mackor och kollade på skräckis, mys! 

Idag är jag ledig och klev upp kl 6, fixade kaffe och packade en väska innan jag väckte hjärtat. Kaffe och cigg sen åkte vi och Svea till Gävle. Har nyligen ätit frukost och älsk är på jobbet :) 

Kl 12 tar jag tåget till Hudik!! Ska fira lilla Mejjsan som fyllt 2 år <3 Åker hem ikväll igen. Ska bli så mysigt att träffa syrran, Päter och tjejerna! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar