lördag 1 mars 2014

Lugnt åsådäärå

Hej!

I morse var man pigg som en mört :) Upp kl 6, duschade och gjorde frulle sen mötte jag upp Therese också tog vi sällis till jobbet! Svea ville sova hos Mamma i natt så det fick hon, hah. 

Slutade kl 14 då gick jag och Therese på Ica en snabbis sen till nya blomster-och prylbutiken här, jag köpte en ljusstake och en blomma :) Väl hemma så satte jag igång att tvätta. Sen gick jag lös på Sveas päls, hon fick duscha, borstas och fönas ;b Mjuk som den lilla nallebjörn hon är! 

Har nyss plockat undan lite här, flyttade om på köksbänken eftersom allt kändes så trångt och malplacerat. Blev bra!

Nu ska jag cykla iväg och sola, sen blir det käk. Ikväll ska jag och Therese ut på Baren här i Ockelbo, men det blir lugnt :) 

Justja! Om ni är trötta vill jag varmt rekommendera denna D-vitamin. 2 kapslar i veckan, jag tar onsdagar och söndagar och har gjort i 1 månad nu och dom funkar faktiskt. Jag brukar ju alltid vara typ zombie-trött men nu är den som bortblåst! Klart jag är trött ibland men inte sådär så jag skulle kunna somna där jag står som det var förut. Så är du trött? Köp! Har även börjat med en quinoa-tablett 1 gång om dagen som är bra för hår och naglar, ska ätas i 1 månad så får se om man märker nån skillnad :) 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar