torsdag 27 mars 2014

FAST TJÄNST!

Heeeej!

Igår fick jag veta av chefen att jag kommer bli fast anställd innan sommaren - grät av lycka kan jag säga! Äääntligen efter alla år av slit. Ingen kan säga att jag inte jobbat och gjort mig förtjänt av det här, jag är ödmjuk men till och med jag tycker att det var på tiden. 

Hade en ledig dag igår, åt frukost med Therese eftersom hon sov över här sen tog vi en powerwalk. Ägnade resten av dagen åt att städa tills mitt hjärta skulle komma :) När han kom åkte vi och handla lite sen käkade vi mat, myste en massa och sen kom Mamma ner en sväng också. Sen såg vi en film innan vi kröp ner i sängen och skeda <3 Finns inge finare än kärleken! 

Tänk vad allt är bra nu, jag har inte ett enda bekymmer. Lever och mår bra med dom bästa människorna (och Svea) runt omkring mig. Ser med glädje fram emot varje ny dag, älskar mitt liv! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar