måndag 24 mars 2014

Monday yaaay

Hejs!

Måndagen är här och jag väntar ivrigt på ett glatt besked! 

Morgon gjorde jag runt 08:30, vaknade en stund då M klev upp 06:40 men sen somnade jag och Svea om ;b Var ut med henne, åt frulle och plockade ihop lite innan vi tog en rask promenad ner till stationen och tog 10:10-tåget hem. 

Väl hemma så klev jag i träningskläderna och gav mig ut på en skön powerwalk :) Skönt att förkylningen börjat släppa så man kan träna igen. Men kilona fortsätter försvinna i alla fall. 6 kilo lättare sen i Januari och det är jag väldigt nöjd med. I morgon är det dags att mäta kroppen igen. Det är nästan mest spännande, vikten kan ju pendla nå hemskt. Ska ta mig en dusch nu sen göra lunch innan det är dags för kvällsjobb 14:00-21:15 :) Varit en underbar helg och veckan börjar inte sämre, livet är väl bra härligt! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar