torsdag 20 mars 2014

Torsdag & pannkaka

Tjing!

Vilken bra dag det har varit idag! Fast det är ju i och för sig varje dag då man antingen vaknar med älskling eller får börja dagen med ett samtal <3 Värmer i mig varje gång han säger "hjärtat", "gumman" & "älskling". Vilka underbara ord! Jag är SÅ JÄVLA KÄR :D 

Nåväl. Vaknade 05:40, slog igång kaffet sen var jag ut med Svea. Fixade till mig och sen åt jag frukost innan Ylva hämtade upp mig också åkte vi till jobbet :) Dagen gick jättesnabbt och det gick så bra idag med allting. Pratade med chefen också, på måndag får jag besked - finally! 

Väl hemma från jobbet deklarerade jag och fick se att jag skulle få tillbaka 6300kr, kul! :) En extra slant är ju aldrig fel. Sen kom Carro så åkte vi på ICA och handla lite. Också hämtade jag ut min nya hårfön som jag fick av älsklingen :) 

Efter det var jag upp till Mamma och åt ärtsoppa och pannkaka med henne och Rolf :) mys. Nyss var jag ut med Svea och nu ska jag duscha sen prova nya fönen, hihi. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar