tisdag 11 mars 2014

Förkyld

Hej!

Jaha då har man åkt på en mild förkylning, drygt! Kände det igår då jag hade powerwalkat, duschat och ätit :/ Therese kom igårkväll så vi kollade på film och skrattade ihjäl oss innan vi somnade.

I morse klev vi upp kring 9, ut med Svea också åt jag gröt. Sen drog jag en sväng till gymmet. Men blev bara en kortis eftersom jag inte känner mig helt hundra. Värmde upp på bandet sen körde jag armar i 30 minuter och avslutade med mage. Var skönt att få komma dit en stund i alla fall :) 

Tog en dusch och fixade mig sen cyklade jag fram och mötte Annelie för en lunch på Trillin. Mys :) Hade massor att ta igen och prata om. Superhärligt väder idag med så skinnjackan fick åka på! Underbart :) 

Nu har jag gjort matlåda, gulaschsoppa! Ska dricka upp kaffet sen blir det kvällsjobb 16-21 :) 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar