tisdag 18 mars 2014

Host

Hej!

Ja då har man legat sjuk hela helgen, men hade i alla fall min älskling som hjälpte till med Svea <3 Jobbade kväll igår och var på Gruppmöte, fick glädjebesked av chefen - nu håller man tummarna! 

Idag är jag ledig :) Vaknade efter 9, lika bra att sova då man är sjuk. Var ut med Svea sen åt jah frulle och kikade på film. Tog tag i disken sen kom älskade Marlene på besök, saknat henne som fan!! Hon blev här nån timme och det blev massa kaffe, cigg och prat :) Har nyss dammsugit och plockat undan, tvättat allt och igår bäddade jag rent och gjorde rent badrummet. Så nu är det bara att skura golven sen är det fint här igen :) 

Satte upp min nya taklampa till sovrummet igår också. Och eftersom jag är så jävla kort och har 4 meter i tak så fick jag palla upp stolar och en liten stege för att nå upp, men det gick ju! Väldigt nöjd, med allt i mitt hem faktiskt. Älskar min lägenhet! 

Nu ska jag ta en dusch sen göra fotvård. Fotbad, fila, fixa naglarna och smörja in. Kan ju behövas! Skulle väl egentligen gå på riktig fotvård men det får bli en annan gång ;b 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar