torsdag 3 oktober 2013

Aahrå

Hej!

Haft fullt upp idag! Blev inte riktigt som jag tänkt mig men nya tag och bättre drag så gåre bra :)

Inte gjort så mycket sen jag kom hem. Varit på Ica med Rolf, sen mest rökt och kollat på kaffet som jag fixade för typ 2 timmar sen, äh. Det hinna det med!

Har i alla fall ringt och fixat internet, så den 21:a är det igång :) Väntar ivrigt på ett sms från Posten, min nya mobil som jag beställt! En lika som jag har nu, iPhone 4s 64 GB. ÄLSKAR den! Aldrig riktigt gillat 5:an fast det är den senaste. Blir som en Galaxy liksom, eller som att ha en iPad mini mot öra. Nej, no offence mot dom som har 5:an, men jag gillar den inte! 

Nu gör jag inte så mycket, tog nyss en dusch igen - så jävla skönt! Blir att ha kul om ett tag sen hoppas jag att Denise kommer förbi på käffe <3 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar