tisdag 29 oktober 2013

HALLOWEENFEST

Hejsan!

Nån dag sen jag skrev nu, men varit mycket med jobb/fest/bakfylla ;)

I lördags var jag in till Valbo med Marlene, Baris och Novis. Handla en massa och käka Subway innan vi åkte hem. Fick skynda mig att städa sen hoppa in i duschen. När jag börjat fixa till mig kom Denise och Therese, fan vad fine vi blev ;) Ah, sen dök folk in som bara den vi hade askuloch jag somnade på soffan typ kl 6. Kommer lägga in fler bilder sen!

I söndags mådde man som förtjänat, tröck en pizza och blev piggare. Sen jobb 16-21, fick skjuts hem sen - jävligt skönt då man var lite seg ;)

Igår jobbade jag 7-16, sjukt mycket på jobbet hela dagen! Efter jobbet cyklade jag och handla sen hem. Lagade mat, Linnéa kom förbi en sväng på kaffe, sen städa jag som faaaan, duschade och hoppade ner i sängen framför "Tre Kronor"-maraton ;)

Idag är jag ledig men har fullt upp ändå, hörs puss!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar