onsdag 23 oktober 2013

Blogg app

Tja!

Fick ju internet i måndags och gjorde ett rätt långt inlägg via datorn igår men inte fan funka det inte .. Men jag gillar ändå bättre att mobilblogga så :)

Gårdagen
Vaknade ca 07:30, gjorde alla morgon bestyr och sen satte jag mig på cykeln för att åka till jobbet på min lediga dag, var ju dags för den årliga "Lyfttekniken". Hann väl cykla några 100 meter innan det var dags att ge upp och låsa fast den på första bästa ställe, snooorhalt!! Kom knappt fram till jobbet men skamm den som ger sig ;) Kursen höll på till ca 11:30, då hämtade Rolf mig.

Väl hemma så började jag städa och göra lunch. Sen runt kl 14:30 mötte jag upp Anna och Trey som kommit med tåget. Sen gjorde vi inte så mycket, lagade mat (lax & potatis), prata och satt vid varsin dator i vanlig ordning ;) Therese kom förbi en stund också.

Somnade väl runt kl 02:30 i morse så jag känner mig lite seg nu. Men nu ska jag upp och göra mysfrulle, ägg, bröd, yoghurt, kaffe, grönsaker - u name it!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar