fredag 18 oktober 2013

Energi

Tjingeling!

Åh så skönt med sovmorgon det var idag! Tror jag klev ur sängen kl 10 eller nå, mums. 

Har haft lilla smölan Denise på kaffemys för ett tag sen. Sen kom Rolf så jag fick åka fram och handla :) Nu sitter jag med min lunch, ett äpple och kaffe, och taggar för ett gympass med D. Känner att jag har massa energi som jag lär göra mig av med! 

Efter gymmet blir det en låååång dusch, känner mig helfräsch (eller?) med gårdagens hår och smink ;b JUSTJA! Fick hem mina nya träningsbrallor från Sportamore idag också. Köpte ett par Peak Performance förra året för 1000 spänn som blev noppriga på en gång. Så nu slog jag till på ett par Adidas för 279 kr så det lär väl visa sig om det sitter i priset :) Supersköna i alla fall!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar