onsdag 2 oktober 2013

Lazy day

Hej!

I morse hade jag värsta sovmorgonen - 10:00! Sååå skönt :) Fick bästa uppvaknandet också!

Väl uppe så blev det en prommis med Svea sen mysfrulle med ägg och kaffe också läste jag min Hänt Extra som låg i brevlådan :') 

På fm så tog jag saxen och klippte Svea, sen fick hon en dusch också låg hon och vilade nån timme så då passade jag på att tvätta och duscha själv. Då valpis hade torkat klippte jag en gång till, blev så jävla söt :'D Sen gav vi oss ut på en promenad i fina vädret i 45 minuter. Gick hem till Rolf en snabbis också och lånade borsten så jag fick snygga till pälsen på henne lite. 

Sen var det bara att komma hem, ge valpis mat sen drog jag till jobbet 16-21. Hade fullt upp från att jag kom dit tills jag gick hem - så 5 timmar gick snabbt, skönt! 

Nu håller jag på och tvättar lite igen, sen ska jah bädda rent i sängen ch duscha innan jag kryper ner i sängen. En STOR dag i morgon, fniss! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar