onsdag 16 oktober 2013

Död

Hejs! 

Ja nu känner man sig mer död än levande kan jag säga .. Jobbat sen förra måndagen, förutom i torsdags. Blev dock ett kort pass idag, 7:00-13:00. Hade nog inte orkat längre heller. Drog till Denise efteråt och sen gick vi till gymmet och mötte upp Karro. Blev lite av varje idag men mest rygg och rumpa för min del, sprang lite på bandet också. Så 3 dagar hittills den här veckan, känns kanon! 

Efter träningen åkte jag och Denise hem till mig och åt lunch, hon köttsoppa och jag ärtsoppa :) Sen drack vi en massa kaffe på det, snacka, rökte, prata skit, osv. Drog in i duschen ja sen busade vi med Svea innan vi placerade henne i cykelkorgen och for hem till Denise. Var tvungen att snylta på hennes bredband lite för att få ner sista säsongen av "Tusenbröder", mitt startas upp på måndag och jävlar vad jag längtar! Då ska "Tre Kronor" laddas ner igen ;) 

Blev hos smölan nån timme, Therese kom förbi en sväng också :) Nu är jag hemma och har plockat lite, fixat med tvätten och så. Ska lägga mig i sängen alldeles strax och kolla på min älskade serie sen sova. Fy satan vad slut man är nu! Men - då har man gjort det bra ;) 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar