måndag 14 oktober 2013

Varför hata måndagar?

Tja!

Vaknade kl 8 i morse och pratade med andra halvan Denise innan jag klev ur sängen. I med frukost, ut med Svea och på med träningskläderna sen drog jag till Denise där hon och Karro väntade på mig, satt en sväng, tog en cigg sen gick vi till gymmet. Gick kanon och var så jävla skönt!

Blev där nästan en timme sen fick jag brådis. Men jag hann duscha, laga och äta lunch, gå ut med Svea och plocka i ordning lite innan jag for till jobbet och jobbade 13:00-21:00 :)

Nu har jag haft 2 samtal, ett långt och roligt och ett kort och effektivt. Nu ska jag äta äggmacka och dricka mjölk, älska kvällsfika! Blev 1734 kalorier idag, mindre än vad jag ska äta, kanon. Sen blir det fan sängen, 11-timmars väntar i morgon ;)














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar