lördag 12 oktober 2013

Kung dag

Hej!

Dagen började kl 05:45, fixa kaffe och lite frulle sen ut med Svecia :) 

Har varit en lugn och skön dag på jobbet. Slutade kl 13:00 och det var lääängesen kan jag säga! Sjukt mycket jobb nu. Jobbade ju mån, tis, ons, sen ledig i torsdags, jobbade igår och idag sen ska jag jobba sön, mån, tis, ons och tors sen är jag ledig 2 DAGAR ;) Men blir ju cash i alla fall.

Somnade 40 minuter då jag kom hem. Sen kom Rolf och Emil med mitt vitrinskåp. Efter en liten stund ringde Therese och undra om jag ville följa med henne och Heaton på en långpromenad - självklart! Så vi var ute i ca 2,5 timme, så jävla skönt :) 

Nu sitter jag och smuttar på ett glas vitt ;b Ska städa och tvätta lite sen ta en dusch innan det blir tacokväll med Therese, vin för mig ofc ;) 












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar