tisdag 1 oktober 2013

Inglyttningsfest/4-årskalas

Tja!

Haft fullt upp så nå bloggande har jag inte hunnit med. 

I lördags hade jag inflyttningsfest. Fick massa presenter och trevligt sällskap ;) Vi hade riktigt jävla kul lär jag säga. Jag började väl dricka strax efter kl 16 och höll igång till kl 5-5:30, på fastande mage - haha! Så fuller blev man! 

Igår efter jag slutade jobbet kl 16 så åkte jag, Mamma, Rolf, Mormor och Morfar upp till Hudik för att fira världens bästa Ella som fyllde 4 år!! Galet hur stor hon blivit, tyckte du nyss föddes? Hade supermys där i alla fall. När jag kom hem så kom Terrores och Heaton på besök, mys! 

I morse var jag uppe med tuppen. Hyresvärden kom och satte upp ett nytt badrumsskåp och en ny toa ska in sen också. Så då är allt nytt förutom kul och frys, men det kan man ju leva med :) 

Nu är jag påväg in till Sandviken för att övningsköra - mm, jag håller på med skiten än. Börjar bli skapligt less, men snart så ;) 

Lägger in bilder sen helgen, presenterna och Ellas kalas då jag kommer hem. 

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar