onsdag 1 april 2015

Äntligen

Heej!

Igår var en .. ah, händelserik dag på jobbet som innehöll både det ena och det andra. Slutade kl 16 och då gick jag upp till Denise som jag inte träffat på 300 år typ! Vi drack kaffe, spydde galla över allt vi hatar och snackade skit, trevligt as always :) Väl hemma kl 18 blev det lite mat och tv sen kröp jag ner i sängen runt kl 20 för jag började känna mig förkyld och klen i kroppen. Somnade runt 21.30 tror jag ..

Vaknade superförkyld i morse såklart (jävla skit). Snorig som en jävla ungjävel och ont i alla körtlar typ. Ingen feber tack och lov! Gick i alla fall upp kl 06.40 i morse för jag hade tvättstugan kl 7. Höll på med den till kl 10 sen har jag plockat här hemma lite hela dagen. Dammtorkat och bäddat rent, tror jag tar golven i morgon för nu orkar jag inte mer :'D 

Var ner till min underbara kiropraktor idag, Jonas. Fick massage i 30 min innan han började med justeringen, så nu är det mesta på plats och benen är lika långa :) Underbart! Får börja träna också så fort jag blir frisk, yeeey!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar