söndag 26 april 2015

Mobilblogg

Tjena!

Då var helgen över och en ny vecka väntar :) 

I lördags var vi ett gäng som firade Therese som fyller 25 i morgon. Anna kom hem till oss före sen åkte vi alla till Adde och Therese. Blev där ett bra tag sen blev det utgång fast vi egentligen hade planerat att ta det lugnt, haha .. Jag och älskling knatade in på Harrys och träffade massa folk som det var längesen man såg :) Tror vi var hemma strax före kl 3. 

Igår morse då klockan ringde 07.40 ville jag helt bara somna in, haha. Men men, det var bara att kliva upp. Försöka på nå vis & fixa till sig sen åkte vi till Sandviken där vi mötte upp syrran och Peter. Sen drog vi mot Hofors och hämtade upp lilla Mormor <3 Brassade vidare mot Örebro för att hälsa på världens bästa Morfar. Gissa om han blev glad?! Det var ju förstås en överraskning :) Båda han och Mormor grät då dom äntligen fick ses igen, älsklingar!! Vi blev där ett par timmar innan vi åkte hemåt. 

När jag och älskling var hemma i Gävle igen så bunkra vi upp med tacos - mums! Somnade rätt tidigt igår kan jag ju säga ;b 

Just nu sitter jag på tåget mot Ockelbo, 7-14 idag. Blev gröt till frullis sen en rask promenad i solen ner till tåget. Det är såå skönt att gå på morgonen! Man vaknar till liksom :) Men jag kan erkänna att kaffet som väntar på jobbet är efterlängtat ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar