söndag 12 april 2015

Mobilblogg

Hej!

Ja fredagen gick ju inte så bra för mig. Kl 10 på jobbet bröt jag ihop och höll mer eller mindre på att kollapsa kändes det som. Magkatarr, illamående och en huvudvärk som spände och gjorde så det blixtra framför ögonen. Gick hem till Mamma och sov sen tog jag tåget hem 11.28. Somnade på tåget också .. Väl hemma somnade jag från 12.30 till 17.00. Vilade resten av dagen sen somnade jag 23.30 och vaknade 11.30 igår - slutkörd? Svar ja.

Vilade mest hela dagen igår. På eftermiddagen åkte jag, älskling och Svea till Hofors och hälsade på Mormor och Morfar <3 Så himla skönt att få träffa dom! På väg hem så körde jag, gick kanon :) Sen somnade vi ganska direkt då vi kom hem.

I morse sov jag ut också, tills jag vaknade kl 10. Fortfarande snorig och magkatarr, jag vill bli frisk nu :( 2 veckors förkylning .. Ändå vräker jag i mig alla möjliga jävla vitaminer. Jaja, vi får väl hoppas att det blir bra! Ska vara hemma i morgon och vila också sen ska jag försöka jobba på tisdag. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar