måndag 20 april 2015

Go hard or go home

Tja!

Ja den här dagen kunde ju inte ha börjat bättre :) Klev upp 07.30, solen väckte mig <3 Åt gröt sen tog jag en snabb prommis med Svea, hoppade i träningskläderna och traskade ner till gymmet. Körde hela kroppen och kondition idag eftersom det var så satans längesen jag var där. Nu tänker jag fan inte bli mer sjuk! Vitaminer, bra mat och motion hoppas jag ska hålla mig på banan så jag slipper alla baciller. Nu ska jag ta en dusch och fixa till mig sen ta tåget till Ockelbo 12.10, klockan 13.00 ska jag nämligen få min efterlängtade massage som jag heller inte kunnat nyttja på grund av förkylningen. MEN NU SÅ! :D 

Nyss svept denna goda proteinsmoothie :) & kan varmt rekommendera B-active, drick det som en kur i 17 dagar - du kommer känna dig som en ny människa!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar