onsdag 8 april 2015

Crazy Helium

Hejsan!

Någon som vågade sig på cheesecaken jag la upp? ;p Sjukt jävla mäktig. Jag och Mattias tog en varsin bit då den var klar men sen har vi inte varit nå mer sugen på den, haha. Men den får väl ligga kvar i frysen tills det kommer nån på besök som är fikasugen :) 

Igår och idag har jag varit ledig. Igår gjorde jag inte så mycket, vilade mest så att min förkylning ska ge sig nån jävla gång. Tror det hjälpte lite för jag känner mig piggare idag. Mamma fyllde igår också. Jag, Mattias och Svea skickade blombud till henne som hon blev så glad över :) 

Idag var jag uppe med tuppen, kl 7. Då väntade tvättstugan på mig. Blev klar nån gång efter kl 10. Duschade och fixade mig sen lite senare gick jag över till Brynäs Solcenter och umgicks lite med Madde medans hon jobbade. Drack kaffe och snacka lite skit. Sen gick jag ner på stan kring 12.30 och mötte upp Anna. Vi gick till NIAN och käkade lunch. Var in på Clas Ohlson och jag köpte en ny toalettsits och ett nytt dammsugarmunstycke. Sånt där lär man ju byta ut med jämna mellanrum :) 

Nu ska jag raka av Svea pälsen, litegrann i alla fall och sen kommer väl hjärtat hem om ett tag. Klockan 19 ska vi till Madde och sola. Vet att man inte ska det då man är förkyld men det skiter jag i! 

jag & madde - hahahaha




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar