söndag 19 april 2015

Back baby

Tjena!

Nu så ska jag börja blogga igen då jag är frisk, äntligen! I morgon ska jag ääääntligen till gymmet igen, minns inte sist det var - en månad sen? Fy fan .. Menmen. Nya tag varje dag!  Helgen har bestått av jobb, jobb och jobb. I fredags kväll då jag slutade myste jag och Mami med varma mackor och pratade om allt mellan himmel och jord. Igår slutade jag kl 16, då kom världens snyggaste kille (min kille) och hämtade upp mig vid jobbet så åkte vi och Adde och Therese till Ica, handlade kött och grejer tills vi skulle grilla. Dom åkte hem till henne och förberedde så åkte vi till Mamma och Rolf och hälsade på en sväng :) Sen åkte vi till Therese också grillade vi och kollade på fotboll innan vi åkte hem till Mamma och sov.

Idag har jag jobbat 7-14, varit en lugn och skön dag. Och skönare lär det bli, ska bara mysa med hjärtis hela dagen. Ikväll ska vi se en film som jag inte sett på flera år, "The Condemned", asbra! 

visst är mitt Bonsaiträd fint? hahahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar