torsdag 23 april 2015

Härliga tider

Tjena!

Ja då lider en fullspäckad dag mot sitt slut och det känns skönt :) Jobbade kväll igår och somnade inte förrens kl tolv eller nått, sen upp kl 04.40 i morse. Men, det går ;b Sög i mig en proteinsmoothie till frukost innan jag åkte till Ockelbo för en jobbdag. Kl 13 tog jag och ett par andra några tanter och gick till Wji Trädgårdar, är ju med i Trädgårdsgruppen numera. Haha! Hade arbetstid till kl 14, men mellan 13-16 skulle det där vara. Blev dock klara runt kl 15 så då åkte jag 15.28-tåget hem :) Guld värt! 

Väl hemma så var jag ut med Svea sen tog jag en kopp kaffe och chillade en stund. Runt kl 18 så mötte jag upp Sofie så tog vi en pw på 4,5 km - så jävla skönt! Nyss kommit hem så nu dricker jag lite citronvatten och väntar på att älsklingen ska komma hem från gymmet sen ska vi åka och storhandla. En massa nyttigheter - mumsmumsmumsmums! Idag kom han hem med proteinpannkisar, proteinpasta och en massa gott. Hihi :D 

älskade du, du klarade operationen. du klarar resten också <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar