torsdag 9 april 2015

Mobilblogg

Tja!

Sitter just nu på tåget mot Ockelbo, 7-16 idag men är det lugnt på eftermiddagen tänker jag stämpla ut tidigare så jag kan åka med 15.28 tåget :) Har äntligen en ledig helg och den vill jag bara starta, helst nyss! 

Annars då? Allmänt less på alla sjukdomar/smärtor som verkar vilja fästa på mig. Började med att paja ryggen osv, sen kom förkylningen och som pricken över i så har jag åkt på jordens magkatarr!! Det har jag inte haft på flera år, kan det finnas nån värre smärta? 

Har köpt Omeprazol som jag ska ta 1 om dagen. I natt kl 01.30 vaknade jag av att jag hade så ont så jag fick ta den då istället. En timme senare hade jag lika ont .. Så man kan väl säga att det inte hjälper. Därför tänkte jag försöka få en tid hos nån läkare på HC idag som kan skriva ut recept på Omeprazol istället. Hoppas! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar