söndag 1 december 2013

23 år

Hej!

I fredags fyllde jag år, men tänker inte säga som alla andra "nu börjar man bli gammal", herregud jag är bara 23 haha!

Hade Mamma, Rolf, Sessan Persson, Mormor och Morfar på besök på dagen. Mormor hade bakat tårta, bullar och kakor i massor så det slapp jag ;b Hatar att baka och laga mat, så jävla trist! Fick pengar och blommor av dom allihopa :) På eftermiddagen åkte dom och jag och Rolf åkte och hämtade upp Anna vid stationen sen åkte vi på bolaget och handla. 

Fixade oss och sen kom Marlene, Denise och Therese :) Ah sen ramla det in lite mer folk också. Klockan 22 kom grannen ner och klagade så då var det bara att sänka, haha. Sånt jävla oflyt! Har spelat bra mycket högre förr, gör jag ju liksom då jag städar nattetid också men självklart ska första klagan komma på självaste födelsedagen!! Men vi höll lägre volym ett tag och körde "Twister", jag var full och åkte ut först - Terrores vann men hon var ju nykter så ;b Vi åkte vidare senare och var där ett tag innan jag och Anna åkte hem till mig :) I det stora hela är jag väldigt nöjd med min födelsedag och alla fina presenter jag fått! Tack så mycket till alla som var med och firade mig på min dag <3

Från Denise





Från Mormor & Morfar


Från Mamma & Rolf

Från Terrores

CAAASH ;)

Från Marlene






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar