måndag 9 december 2013

Älskade, underbara

Åh Gud vilken underbar dag det har varit! Syrran, Ella och Mejja kom precis då jag hängde upp julgardinerna :) Vi busade lite i sängen och Mejja klampade omkring i mina gossetofflor, gullhöna! Vi fikade, Rolf kom förbi en sväng och jag öppnade mina presenter. Fick en jättefin glasburk, ett prydnadshjärta och Belgisk tryffelchoklad - hon vet minsann vad lillasyster tycker om! 

Efter ett tag åkte vi och Svea till mitt jobb en snabbis för jag skulle prata med en jobbarkompis om en grej, sen åkte vi till Mammas jobb så hon fick träffa tjejerna :) 

Vid 14-tiden käkade vi lunch/middag och sen var vi hemma hos mig ett tag igen. Medan Mejja tog en powernap så satt jag och Ella i köket och ritade. 

När det var dags för dom att åka hem ville ingen av dom. Ella ville sova kvar hos Moster Towe, kunde dött där och då. Min älskade lilla Ella <3 Men hon kommer ner på jullovet och ska sova hos både mig och Mamma, tur vi bor grannar :D 

Somnade i soffan runt 18-tiden och sen ringde Therese så tog vi en promenad med Svea.

Nu ligger jag i soffan och kollar på "The Notebook", världens vackraste film. Påminner en rätt bra om att kärlek bara existerar i filmer.

Btw, jag är kär .. kär i Christian Grey.





























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar