måndag 2 december 2013

Workie

Tjäääna!

Jaha då var helgen över då och en ny vecka är igång. Jobb är det i överflöd som vanligt, men inte klagar jag inte :) Har ett rätt roligt liv som singel, jobbar som fan och festar då tillfälle ges ;b Man ska väl passa på innan man ska skaffa kille, ungar och sån skit? Men än så länge är jag inte ett dugg sugen på sånt. Är alldeles för omogen för att ta hand om nån annan än mig själv. Svea duger hur bra som helst :) Radarparet! No offence till er som gillar ungar och familj dock, det är ju bra för er liksom! 

Igårkväll när jag kom hem från jobbet stod Terrores här och lagade middag, aw. Lax och potatis, och en grogg till Tåwe såklart ;) Asgott var det! Sen drack vi starkvinsglögg och åt pepparkakor medan vi lyssnade på julmusik. Satt och Snapchatta också, haha fan vad töntigt egentligen :'D Supermysigt hade vi i alla fall, gosevännen! 

Nu sitter jag och smuttar på käffe och ska dra till jobbet om ett tag, 14:00-21:15 ikväll. Massa jobb den här veckan, eller ja hela månaden. Hade 122 timmar sen har jag fått 22 till, najs! 

Längtar som fan till fredag btw, för då kommer min älskade syster, Ella och Mejja - åååååh vad jag längtar!!

Jag i fredags (linnet valde jag i present av Anna)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar