måndag 9 december 2013

Bästa måndag!

Tjena!

I morse kom Mamma ner och väckte mig kl 7 som jag hade bett henne om, eftersom jag fått sömnsjuka så fort jag är ledig eller ska jobba kväll. Men jag kom inte upp förrens kl 8:15 ändå .. Nåväl, har varit ut med Svea, ätit frulle och dammsugit. Ska skura golven, hänga upp julgardinerna och duscha strax. Är ledig idag och jag inväntar min älskade syster och världens bästa Ella och Mejja <3 Dom kunde inte komma i fredags eftersom det var snökaos. Har börjat snöa här i byn nu igen så jag hoppas dom kör försiktigt. Ska bli helt underbart att få vara med dom en hel dag! 

I natt var jag med en gammal och saknad vän, skönt att rensa luften. Det är en positiv grej mellan oss, vi kan alltid vara raka mot varandra. Löjligt att man tjafsar egentligen, det ger inte så mycket. Känns ju fan så mycket bättre att vara sams och ha flera vänner omkring sig :) Städade av lite på natten då jag kom hem sen la jag mig och läste, skulle jag inte gjort - somnade kl 3 i morse. Så det kanske har sin förklaring till varför man var lite seg i morse ;b 

Aja, nu lär jag sätta fart! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar