tisdag 17 december 2013

Bra dagar

Hej!

Känner att min blogg är ganska enformig .. Händer inte så mycket i mitt liv, men det är väl lika bra det efter allt drama man ställt till med.

Idag har jag i alla fall varit till gymmet igen, känns så inihevete skönt! Om inte träningsvärken gör mig förlamad ska jag dit i morgon också, sen blir det paus på torsdag och på fredag blir det ett mördarpass med Denice ;b Jag och syrran har en squatstävling också och när det blev fest i helgen så hamnade jag efter och var uppe i 251 st som skulle göras, men nu är bara 75 kvar, sen är jag med i gamet igen! ;) 

Började kl 16 idag och fick jobba med Anna som kommit tillbaka till oss, superkul! Henne har man verkligen saknat, yrpanna :'D 

Tog cykeln hem ikväll som stått parkerad på jobbet i säkert 3 veckor. Men nu när all snö och is är borta kan man rulla igen. Väl hemma så har jag plockat, städat, diskat och snart tvättat klart. Ska ta lite kvällsfika nu, hårdmacka och grönt te sen blir det en sväng ut med Svea innan läggdags och mys med min älskade Christian Grey <3 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar