tisdag 10 december 2013

Bra där

Hej!

Varit en kanondag so far :) Gick upp 9, ut med Svea och sen åt jag gröt. Hoppade i träningskläderna och gick till gymmet. Så jävla skönt!

Hoppas verkligen jag kan hålla i det den här gången. Jag pendlar så jävla mycket med träningen men jag har så jävla ont i min rygg bland annat så jag måste. Är ju så onormalt trött hela tiden också så jag måste börja röra på mig. När jag hade tränat var jag hem till Denise och tömde hennes kaffekanna. Sen kom Terrores över så satt vi där en stund innan vi gick hem till mig och lagade lunch, prinskorv och potatis - möööms! 

Nu ska vi snart gå till jobbet båda två, 16-21 för min del! Sen är jag ledig i morgon. Drygt att jobba varannan dag .. Men men! 

Justja, fick hem mina julkort som jag beställde också. Suuuuperfina! När jag skickat iväg alla så ska jag lägga ut en bild :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar