torsdag 19 december 2013

Positivt

Tjääääna!

I morse kom jag upp i tid, kl 8! Haha, så jävla skönt. Har ju funkat att vakna runt 9:30 när man inte börjat jobba förrens kl 16 för då har jag hunnit med alla mål mat osv med rätt timmar emellan. Men det är ju pisstrist att vakna så sent! 

Tog en lite längre morgonpromenad med Svea direkt vi vaknade. Sen blev det havregrynsgröt, en hårdmacka och kaffe till frukost. Therese ringde sen så då tog vi en timmes promenad med Svea och Heaton, superskönt :) Men Svea såg ut som en levande lerhög då vi kom hem så jag skickade in henne i duschen så spolade jag av henne med vatten bara. På måndag ska hon få duscha riktigt med shampoo också ska jag styla till henne så hon är fin till Julafton <3 

Nu sitter jag och smuttar på lite kaffe sen ska jag börja städa tänkte jag :) Idag är det vila från gymmet. Var där igår också och körde ben, mage och kondition. Rätt meningslöst att träna kondition då jag röker eftersom det inte kommer hända något, men det är skönt att få springa lite :) 

Klokan 14:00 är det jobb som gäller! Längtar tills på lördag då jag efter 6 jobbdagar äntligen är ledig. Då ska jag in till Gävle och handla julklappar med Anna också ska jag till frissan och lite snabbt kasta in mer violett färg i skallen :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar