torsdag 5 december 2013

Å dagarna dom går

Hejsan!

Då var torsdagen snart över också! Igår var jag ju ledig så jag och Marlene for in till Sandviken och handla lite på Dollar och Rusta, blev bland annat 242 st ljus för min del. Sen en massa rengöringsmedel såklart ;) 

På kvällen kom Denise och Ewelina hit på kaffe och cigg, blev kvar bra länge :) Vi pratade sex, könsorgan och lyssnade på en massa sentimentala videor på youtube :) 

I morse ringde kl 05:30, knallade upp och gjorde kaffe och frukost sen blev det en promenad med Svea som alltid ska sätta sig och skita på dom mest olämpligaste ställena, i morse blev det mitt i vägen. Kanon!

Jobbade till kl 14 sen tog jag och Therese en långpromenad med Svea och Heaton :) Första snön för Svea, och hon älskade det! Såg dock mer eller mindre ut som en snögubbe då vi kom hem :'D Men jag duschade av henne och nu är hon rätt slut. Och jag med! Men ska ägna kvällen åt att städa och tvätta, för i morgon kommer min älskade syster och hennes underbara döttrar, Ella och Mejja - åh! Läääängtar <3 

Började läsa "Fifty shades of Grey" igår, muuums! Nu längtar man tills man ska krypa ner i sängen och läsa ;b hihi 










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar