måndag 16 december 2013

Fuck sömn

Tja!

Åh sån bra dag det har varit idag :) Somnade kl 1 nån gång igår sen gick jag upp 05:20 så blev ca 4 timmars sömn men jag är då fan piggare när jag sover lite lär jag säga! Så sömn kan ju dra åt helvete ;b 

Jobbade 7-13 idag sen gick jag hem, tog en prommis med Svea och sen bytte jag om och knallade iväg till gymmet. Benen fick sig en rejäl omgång idag, sen avslutade jag med att springa 1 km. Var så jävla skönt! När jag var klar tog jag 2 cigg och en kopp kaffe hos Denice :) 

När jag kom hem gick jag med Svea igen och sen slängde jag ihop en pannkakssmet så nyss åt jag lite pannkisar :) Ska ta en lång varm dusch nu sen vettefan vad som händer. Skulle faktiskt kunna lägga mig i sängen och läsa min älskade bok om min dröm, Christian Grey. MUMS!! Men vi får se :) En film blir det nog!

Igår rakade vi av pälsen på Sveas öron för hon hade fått så mycket tovor. Blev jättesöt men själv är hon väl inte så nöjd ;b 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar