söndag 19 januari 2014

14 dagar

Tja!

Jobbhelg på jobbhelg. Delad tur igår, 7-14 idag, 16-21 i morgon och 7-16 på måndag innan jag är ledig på tisdag! Skööönt :) 

Skriver ju schema själv för Februari och Mars, och tametusan att man faktiskt får ihop lika många timmar trots att man är ledig mera. Det gäller verkligen att man lägger turerna rätt. 

När jag slutade idag så gick jag upp till Mami och hämtade Svea, tog en kissis sen somnade vi och vaknade nyss ;b 3 timmars sömn var inte fel! Pigg som fan nu och ska städa en sväng och ta en dusch innan det är dags att förbereda maten, jag ska göra hasselbackspotatis till Therese kommer från jobbet och hon har kött med sig. Tur vi har att vi har något att göra på helgerna :'D Blev ju lite mycket dricka ett tag men nu är det fan 2 veckor sen, "klappar på axeln" ;) Men tänkte faktiskt dra på krogen första helgen jag är ledig, vilket blir den 8-9 (?) februari ;b Haha. 

Ha en bra helg hörrni, puss!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar