söndag 19 januari 2014

Åh söndag

Tjäna!

Jaha då var söndagen här, har noll koll på dagarna egentligen när man typ aldrig är ledig. Men nu till veckan är jag ledig 2 dagar, woho!

Igår hade jag och Terrores som sagt middag, drack vatten och äppeljuice i vinglas :') Sen kollade vi på "Frozen" och jävlar vad vi skratta, den kan jag varmt rekommendera! Terror somnade som vanligt så på slutet satt jag som en idiot och gapskratta för mig själv ;b Väckte upp na då filmen var slut så la vi oss i sängen, så mysigt med sleepover! Vi har planerat att ha pyjamasparty här snart. Då ska vi ha toffs på skallen, pyjamas, massa vin och glo på töntiga fjortisfilmer i pyjamas och tofflor. Ska ragga ihop ett glatt gäng tjejer inom kort, värsta kul! 

I morse gjorde vi helgfrulle, ägg och grejer. Möms! Sen drog hon hem och jag har suttit och kollat på jobb utomlands. Funderar om man ska jobba 2 månader här och 1 månad utomlands. Enda kruxet, kommer längta ihjäl mig efter Svea. Dog nästan då jag var utan henne 1 vecka, så hur fan ska jag klara av 1 månad?! Men vi får se! Känns som man lär passa på medan man är ung och inte har någon som sätter käppar i hjulet för en. 

Nu ska jag hoppa in i duschen sen slappa en sväng innan det är dags för prommis med S och laga käk. Sen blir det kvällsjobb :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar